Handelsbetingelser for handel på silkeborggaver.dk
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle ordrer og leverancer fra silkeborggaver.dk 

Henvendelser
Har du spørgsmål til silkeborggaver.dk, kan du kontakte os på info@silkeborggaver.dk. Ved henvendelser omkring en allerede afgivet ordre, bedes du venligst have dit ordrenummer klar.

Bestilling

INTET SALG TIL PRIVATE

Al bestilling foregår online på silkeborggaver.dk.

Virksomheden har mulighed for selv at bestille gaver til medarbejderne eller modtage et login som udsendes til medarbejderen, hvorefter medarbejderen selv vælger 1. stk. gave og sætter denne i bestilling. Gaverne bliver leveret samlet på firmaet adressen. 

Virksomheden afgiver samlet ordre ved at udfylde en bestillingsformular – fanen: BESTIL JULEGAVER og modtager herefter en bekræftelsesmail med nærmere information om login. Dette gælder både når Medarbejder vælger samt hvis virksomheden bestiller samme gave til alle medarbejdere.
Der er ikke minimum på, hvor mange medarbejdere, der skal vælge de enkelte gaver – én er nok. Der tages forbehold for evt. udsolgte varer, der erstattes med lign. produkter i samme prisklasse og kvalitet. Visse produkter findes i en begrænset mængde og kan meldes udsolgt frem mod jul. Hvis en medarbejder glemmer at bestille en gave inden for tidsperioden, tildeles vedkommende automatisk vingaven i den valgte priskategori.

Der tages forbehold for taste- og trykfejl, udgåede varer og force majeure.

Bestilling på Silkeborggaver.dk – når virksomheden vælger gaverne – trin-for-trin
Login modtages på mail og giver adgang til den valgte priskategori. Login er personlige og må ikke videregives.

Find den ønskede vare.
Læg varen i bestilling ved at klikke på symbolet “Bestil”.
Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal bestilles yderligere gaver.
Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis trykke på slet-knappen eller rette i boxen med antal ved at trykke på knappen “kurv”. ‘Opdater indhold’, hvis du vil se ændringerne.
Herefter går du til trykkes der på “Bestil”, og du kan nu indtaste kundeoplysninger og leveringsmetode. Tryk på “Afgiv bestilling”
Systemet sender dig en ordrebekræftelse på den e-mail, du har opgivet under kundeoplysninger.

Bestilling på silkeborggaver.dk – medarbejder
Indtast det login som du har modtaget fra din arbejdsgiver – du får nu adgang til gaveudvalget. Login er personlige og må ikke videregives
Find den ønskede vare.
Læg varen i bestilling ved at klikke på symbolet “Bestil”
Fortryder du indholdet, og ønsker at bestille en anden vare, kan du trykke på slet-knappen. ‘Opdater indhold’ varen er slettet, og du skal logge ind igen.
Når du har valgt en gave, trykkes der på “Bestil”, og du kan nu indtaste kundeoplysninger. Alle gaver bliver leveret til virksomheden.  Tryk derefter på “Afgiv bestilling”
Systemet sender dig en ordrebekræftelse på den e-mail, du har opgivet under bestilling.

Hvis virksomheden har valgt, at gaven skal afhentes i butik, er det medarbejderens eget ansvar at afhente gaven i den valgte butik inden for den angivne tidsperiode. Hvis en medarbejder glemmer at vælge og bestille en gave indenfor den angivne tidsperiode, tildeles man automatisk vingaven.
 

Fragt og levering
Ved afgivelse af ordrer vælger virksomheden om gaverne skal leveres på firmaets adresse eller om medarbejderne afhenter direkte i butikken. Deadline og frister kan ses på silkeborggaver.dk. Levering er eksklusiv og afregnes med 300 kroner ekskl. moms pr. leveringssted.

Levering sker kun i Silkeborg kommune.

Reklamation og bytteregler
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Silkeborggaver.dk skal gøres opmærksom på i rimelig tid efter, at varen er modtaget. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Eventuel reklamation skal altid ske til butikken, hvor varen er købt og her er den almindelig lovgivning gældende.

Medarbejderen har ikke mulighed for at bytte deres gaver.

Virksomheden kan ikke returnere varer til silkeborggaver.dk efter køb // Der er ingen fortrydelsesret for virksomheden for varer købt på silkeborggaver.dk


Pris og betaling
På silkeborggaver.dk kan virksomheden logge ind og se priskategorier samt udbud i disse. Virksomhederne sætter deres bestilling i ordre på silkeborggaver.dk med angivelse af antal gaver, hvilke/n priskategori/er samt hvortil fakturaen skal sendes.
Alle priser er inkl. moms, men leveringsprisen er eksklusive moms.

Betaling
Vi EAN fakturer til det offentlige og andre institutioner efter ønske.
Alle andre modtager en faktura.
Betales der ikke rettidigt efter faktura, pålægges et rykkergebyr DKK 100 pr. rykker. Betales der ikke efter 2. rykker, overgår kravet til inkasso, og der pålægges gebyrer i overensstemmelse med lovgivningen. Ved forsinket betaling pålægges desuden rente i henhold til rentelovens bestemmelser.

Personoplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres på silkeborggaver.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand.
Shopsystemet anvender cookies til styring af indholdet i bestillingsmodulet. Ved at bekræfte vores handelsbetingelser giver du som bruger samtykke til lagring af disse cookies på din pc, tablet, smartphone eller lignende, når du gennemfører en bestilling.
Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det f.eks. via menuen “Funktioner” og menupunktet “Internetindstillinger”.

Under et køb udbeder vi os navn, firma, telefonnummer og mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Ved at godkende vores handelsbetingelser accepteres Silkeborggaver.dk´s persondatapolitik som henviser til Silkeborg Butikker.